Hoe vind ik een goede balans?

Timemanagement, aandacht geven, ontspannen en loslaten.

 

Doel

Ervaar hoe je jouw tijd optimaal kan indelen en ervaar hoe je invloed kan uitoefenen op jouw omgeving. Doe de dingen die je wil doen met aandacht. Breng een situatie van ‘flow’ op gang en ervaar dat de inzet van creatieve timemanagementtechnieken helpt om jouw werk en drukke bezigheden te structureren. Ervaar hoe je mindfulness en ontspanningsoefeningen kunt inzetten om je werk los te laten en je hoofd leeg te maken. Ontspan en laadt weer op!

 

Doelgroep

Voor iedereen die de dingen die de dingen die hij/zij doet wil doen met aandacht. Voor wie zijn tijd optimaal wil indelen, hierop invloed wil uitoefenen, wil leren loslaten en creatieve prestaties wil verhogen.

 

Resultaat

Effectiever kunnen omgaan met tijd, beter kunnen structureren en loslaten. De dingen die je doet, kun je doen met aandacht. Ontspannen én creatief kunnen zijn, zowel op je werk als thuis.

 

Omschrijving

Heb je vaak haast en het gevoel dat je werk nooit af is? Heb je te weinig tijd? Krijg je ook weleens vervelende klussen van anderen? Leer om hierop een creatieve manier invloed uit te oefenen. Een goede indeling maken van jouw werkzaamheden en een goede afstemming van je werkzaamheden op andere activiteiten wordt ook wel timemanagement genoemd. Goed timemanagement draagt onder andere bij aan het verhogen van creatieve prestaties. Daarnaast geeft het je inzichten in hoe je de dingen die je doet kunt doen met aandacht.
Hoe dit precies werkt leer je tijdens de eerste dag van deze training.

Dag twee staat in het teken van loslaten. Neem jij je werk ook vaak mee naar huis? Maalt het nog uren door in je hoofd? Kom je minder toe aan leuke dingen? Het is vaak moeilijk om je werk los te laten op het moment dat je je kantoor uitloopt. Maar eigenlijk zou je dit wel moeten doen! Het is belangrijk om te ontspannen, je hoofd leeg te maken en jezelf op te laden, zodat je de volgende dag, of na het weekend weer met veel energie en creativiteit aan de slag kunt. In de tweede dag van deze training ga je onder andere met mindfulness en ontspanningsoefeningen aan de slag, zodat loslaten makkelijker wordt.

 

Aantal bijeenkomsten

2 bijeenkomsten van 1 dag

 

Meer informatie? 

Naam (verplicht)

E-mailadres (verplicht)

Telefoonnummer (verplicht)

Uw bericht

Share